کد خبر: ۹۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
امام جمعه موقت شیراز:

امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه به حاشیه رفته است

امام جمعه موقت شیراز گفت: هدف از قیام امام حسین(ع) ناامنی و آشوب نبود بلکه هدف اصلی قیام احیا سنت پیغمبر اکرم(ص) که شامل سبک زندگی ،احیاء امربه معروف و نهی از منکر و در سه جمله خلاصه بیعت، دعوت،امربه معروف و نهی از منکر است.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن مرادی در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در جمع کارکنان سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) اظهارداشت: عشق به امام حسین(ع) باعث عاقبت بخیری مومنان در دنیا خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان برکات قیام امام حسین(ع) گفت: امروز هرچه داریم به برکت امام حسین(ع) می باشدکه جمله تاریخی حضرت امام خمینی(ره)که فرمودند محرم و صفر را زنده نگه دارید تا انقلاب محفوظ بماند.

امام جمعه موقت شیراز با اشارهبه نامگذاری این ایام به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: امر به معروف و نهی ازمنکر واجب بزرگی که به حاشیه رفته و در هیچ دولتی تا کنون عملی و اجرائی نشده و در جامعه به حاشیه رفته است که ان شاءالله این فریضه فراموش شده در جامعه احیاء خواهدشد چرا که فلسفه قیام امام حسین(ع) احیای امربه معروف ونهی از منکر است.


نظرات بینندگان